Vardagssmått

Jobbar denna veckan ut och nästa – sen är det semester! Ska ner till Skåne och träffa familj och vänner och det ska bli så jäkla härligt rent ut sagt! Kissarna ska få följa med också, så det blir en långfärdspremiär för de två. Hoppas de tar bilresan med ro!

Kom ihåg till mig själv: Ibland kan texterna skriva sig självt i huvudet. Jag brukar då tänka att ”det där kommer jag ihåg sen”, men ofta glöms de kloka orden bort. Det gäller att skriva ner direkt!

Cyklade från jobbet igår, blev 1,5 mil. Riktigt skönt och inte alls så jobbigt. Värre hade det nog varit om jag cyklat dit. Flera långa backar! Så nu har jag en ny rutin på ingång! Känns tryggt att ha köpt en bra hjälm också! 

IMG_3101.JPG

Kommentera

