Var tog den tiden vägen?

IMG_3072

Loggade in på bloggen för att jag saknat den lite och var nyfiken på att kolla hur länge sedan sist det var jag använde den. Och jag ser att det nästan är ett år sedan! Det hade jag inte kunnat tro.

Tråkigt nog hade jag då tappat motivationen och meningen med att blogga. Ovanpå detta har varit det varit en tid då jag inte inte känt mig helt på topp. Och när det är så, då är det viktigt för mig att fokusera på att komma tillbaka till mitt gamla jag. Och det har fungerat!

Såklart funderar jag nu kring vad mitt mål med bloggen är. Jag vill inte känna mig tvungen att behöva uppdatera för sakens skull, utan det ska vara för att jag själv känner att jag vill och har något att dela mig av. Ni som bloggar – vad är det som driver er?

P.S. Kommer köra en vad-har-hänt-sedan-sist där jag delar med mig av saker som hänt sedan sist vi sågs. På återseende!

Kommentera

