Se över livet

Sedan semestern tog slut och det var dags att komma tillbaka till de vanliga rutinerna igen, har det varit väldigt viktigt för mig att rannsaka mig själv/hur jag lever mitt liv. Jag har känt behov av att se över mina beteende utifrån de utmaningar jag ställs inför. Att sociala medier är något som triggar igång mig negativt är ett faktum, och jag väljer därför mina tillfälle när jag är aktiv. 

Att bli medveten om sina beteende och korrigera sig själv tar energi, men det märks att det blir mer harmoni i själen.

Det har gått väldigt bra största delen av tiden, och emellanåt faller jag tillbaka. Men allt handlar om själva resandet, att ställa sig starkare upp nästa gång.

Jag fortsätter mina medvetna val till ett harmoniskare liv.

Kommentera

