På en våg

Dessa lunchpromenader är helt underbara. Jag njuter verkligen av att få min stund mitt på dagen och bara gå i min egna tankar. När solen skiner njuter jag verkligen till fullo. Jag är inne i min bubbla just nu, där jag känner mig väldigt tillfreds. Jag håller mer och mer på att hitta nya och bättre vanor som i helhet få mig att må bättre överlag. Jag vet att folk säkerligen kan tycka att jag beter mig ”märkligt”, eller så gör de inte alls det. Av egen erfarenhet vet jag själv att jag ibland tycker att andra beter sig märkligt eller avvikande men de känner säkerligen att de bara är sig själva. Folk kan tycka, folk kommer att fortsätta tycka, men ingenting att bry sig om egentligen, det kvittar. Jag inser mer och mer att jag har känt mig stressad av olika oväsentliga anledningar. Det är verkligen som folk säger, att man ska inte bry sig. Du kan fortsätta att vara en god människa trots att du väljer att fokusera på ditt välmående.

Kommentera

