Som jag trivs bäst

wpid-IMG_20130815_151445.jpg

Nu ikväll blev jag klar med renoveringen av den sista stolen, skönt att äntligen ha det klart! För varje stol jag gjorde hittade jag nya idéer på hur jag kunde göra det smidigare på nästa, så den sista gick i ett nafs!

Helgen har bestått av sovmornar, god frukost, mys med kissarna, omstrukturering och utrensning i garderoben och ett par promenader. Att gå runt bland kvarteren är lite som att surfa på Hemnet, hur mysigt och inspirerande som helst!

 

Kommentera

