Min lycka

Det blev en rejäl sovmorgon idag och jag ligger i soffan och läser efter frukosten. Båda kisarna ligger under täcket och det är svårt att beskriva hur mysigt det är att känna deras varma päls mot huden! 

Igår innan middagen tog jag och Mathias en PW i lite outforskade kvarter. Alltid mysigt att kolla nya område och se om det finns potential att kunna bo där. Efter en stunds promenad började regnet ösa ner. På något sätt var där det jättemysigt då solen sken och det var alldeles ljust ute. När vi kom in var jag sådär härligt frusen och drog en filt om mig.

Tittar man noga på bilden kan man se dropparna som kameran lyckades frysa och fånga.

Idag är det lillemans 1 års dag! Grattis Tais!

Kommentera

