Fokus på mål och ambitioner

Ända sedan i måndags har jag känt mig lite som ett argt bi. Har velat låsa in mig och bara låta dagarna passera. Det är på god väg att bli bättre och idag ska jag pallra mig iväg till gymmet och hoppas att jag får lite glada endorfiner där.

Har skrivit ut min mållista idag och dessutom kompletterat med vad jag behöver för att kunna utföra mina mål. Denna ska sättas upp synligt på kylskåpet för att ständigt sitta som en påminnelse, och även så att jag kan checka av varje gang jag utför någonting. Det känns skönt, samtidigt som jag stressar upp mig för hur många saker jag skulle vilja få gjort. Det är allt ifrån att få upp en hylla i hallen till att åka till USA. Det gäller att fokusera på vad som utförs och inte på vad som är kvar.

Det enklaste först

  Att resa ingår i min lista

 

 

Kommentera

