Nya möjligheter

Vaknade i lördags och kände mig lite gnällig då jag märkte att höger sida av nacken kändes väldigt stel (inte nackspärr nu igen tänkte jag….). Kände mig som att det var en början till förkyld och kroppen kändes lite blä bara. Så den här helgen har M fått vara min piska så vi har kommit iväg både på en bilrunda till lite olika affärer och idag blev det även gymmet. Körde lite kondition som omväxling. Det är ju såå skönt att springa! Som tur är har nacken börjat släppa och jag känner mig som mitt gamla jag igen.

Uppfödaren var även här på ett litet besök i förmiddags och båda pojkarna fick högsta betyg. 

K

Kaffe är min kryptonit. Forever and ever.

Kommentera

