Bless you

Arbetsveckan har susat förbi än en gång. Tråkigt nog har jag inte känt mig helt hundra de senaste dagarna och vaknat med huvudvärk och känt mig alldeles tjock i huvudet. Mycket baciller på jobbet nu som säkert har ett finger med i spelet…

Ikväll får vi en nattgäst! K är på besök så det kommer bjudas på tacos och myskväll hemma hos oss idag. 

The working week has swiped past once again. Sadly, I have not felt completely hundred in recent days and woken up with a headache and felt quite thick in the head. Problaby germs at work that certainly has a hand in the game …

Tonight we have an overnight guest! K is visiting so tonight it’s  tacos and a chill evening at home.

 

En av mina älskade pojkar hjälper mig att sy| One of my beloved boys helping out with my jacket

Kommentera

