I made it!

Idag har jag för första gången sprungit en mil! Det kändes helt underbart att klarat av Tjejmilen och dessutom få en helt okej tid. Det var enklare än vad jag trodde och jag är så nöjd!

Nedräkningen fortsätter och idag är det bara fem dagar kvar tills vi har våra gossar. Det är väldigt länge sedan jag längtade efter någonting så som jag längtar efter dem. Allting är förberett och vi kunde inte vara mer förberedda inför deras flytt till oss.

I

Today I for the first time, ran 10 km! It felt wonderful being apart of Tjejmilen while also getting an okay time. It was easier than I thought and I am so happy!

The countdown continues and today it is only five days left until we have our boys. It is very long since I yearned for something so bad as I yearn for them. Everything is prepared and we could not be more prepared for their move to us.

Kommentera

