Tornado

Tålamodet tryter då min kära Mac börjar bli till åren och inte vill samarbeta. Tyvärr har den mer eller mindre varit slö från start men jag har hoppats att det skulle försvinna. Alldeles för sent insåg jag att så inte var fallet, så det blir till at inom snart framtid skaffa en ny… Inte hållbart som i detta läget när jag håller på att redigera foto…

Ligger i soffan med balkongdörren öppen, och jag hör hur regnet faller utanför – så mysigt! 

My patience is quite bad right now when my dear Mac is getting old and don’t want to cooperate. Unfortunately, it has more or less been lethargic from the start but I hoped it would go away. Far too late I realized that was not the case, so soon I’ll have to buy a new one… Not so smooth whilst I’m editing photos.
Located on the couch with the balcony door open, and I hear the rain falling outside – so cozy!

WA

6 thoughts on “Tornado

      • Det är samma som jag har, inte ska den vara seg.. Jag har alla tunga adobeprogram på min men den är inte seg för det. Testa att formatera om den, det gjorde min klasskompis och det blev stor skillnad, hon hade samma dator.

      • Det är samma som jag har och så seg ska den inte vara, jag har ändå alla tunga adobeprogram på min och en sjuhelvetes massa bilder, hehe.
        Testa att formatera om den, det brukar hjälpa.

      • Jag har fört över alla foto på extern pga detta men det hjälpte knappt. Det är alla program och allt som tar fruktansvärt lång tid. Jag hoppas att en rensning kan hjälpa! 🙂

  1. Vilken mac är det du har? Jag har också mac och har haft min i flera år, testa att trycka om den bara? Det brukar hjälpa?

Kommentera

