Perspective of life 

Jag har alltid varit en spontan tjej som tagit tag i vinden som svept förbi för att inte missa något kul. ”Med åldern” kommer ett mer långsiktigt tänkande som ibland kan kännas inte riktigt så kul för stunden. 

Till min hjälp har jag min mållista som jag håller noga koll på och checkar av med jämna mellanrum. Bilen har varit en av de stora grejerna jag stolt nu kan checka av och framöver finns lite mindre punkter att klara av som jag snabbt kan belöna mig med. 

Tiden framöver ser ljus ut! Snart sommar och semester dessutom!

 I have always been a spontaneous girl who took hold of the wind that swept past, in order not to miss any fun. ”With age,” a longer-term thinking can sometimes feel not quite so fun at the moment. To my help, I have my target list that I keep close tabs on and checking of the regular intervals. The car has been one of the big things I’m proud to now check in and beyond are slight points to cope with that I can quickly reward me with.The period ahead looks bright! Soon it’s summer and vacation!

Kommentera

