Brake and rise

Jag höll på att bryta mitt träningsmål för veckan idag då jag har skjutit på det (varför gör man det?) men det blev tillslut styrketräning på hemmaplan. Istället för att bli arg på mig själv över att jag struntade i att träna ligger jag nyduschad och nöjd i sängen, redo att samla energi inför en ny och rolig vecka på jobbet. I helgen var det invigning av anläggningen och flera artister var och uppträdde, riktigt roligt att få visa upp för alla!

Ibland kan jag väldigt starkt känna en känsla av att jag har samlat på mig en massa dålig energi som jag har behov av att släppa ut. Efter träning känner jag en befrielse och det känns underbart att ha hittat ett sunt sätt att hantera det på. Hey you wonderful endorphins! 👌

I was about to break my fitness goals for the week today since I’ve been pushing it in front of me (why do you do that?) But at last I did some strength training at home. Instead of getting angry at myself that I did not care to work out, I now lie newly showered and satisfied in bed, ready to gather energy for a new and fun week at work. This weekend was the premier of the new facility and several artists were performed, really fun to show off to everyone!

Sometimes I very strongly feel a feeling that I have gathered a lot of bad energy that I need to some how let out. After working out I feel a relief and it feels wonderful to have found a healthy way to handle it. Hey you wonderful endorphins! 👌

Wo

Kommentera

