Soon

Den här helgen blir lugn i träningssammanhang då jag känner att jag håller på att bli förkyld… Håller tummarna att jag känner mig bättre imorgon och kan ta en tur till gymmet. Passar på att gotta mig med tacos och favoritchokladen idag!

This weekend will be calm in context of training because I feel that I’m about to catch a cold … Keeping my fingers crossed that I feel better tomorrow and can take a trip to the gym. Opportunity to revel with tacos and favorite chocolate today!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/bd5/42087555/files/2014/12/img_0037.jpg

Kommentera

