Health

Ah, helt mör i kroppen! Har slängt mig i soffan efter träning och dusch. Blir helt sömnig i muskler och sinne när jag har tränat. Gott tecken på att jag har förbrukat energi iaf 🙂 Har skaffat mig ett gymkort, och wow vad mer motiverad jag känner mig! De bästa för mig är att bara dra dit, och oftast tränar jag mer än vad jag hade planerat från början. Tacka vet jag bra musik som motiverar! 

Ah, quite tender in the body! Tossed myself on the couch after exercise and shower. My muscles and mind become quite sleepy as I’ve been training. Good sign that I have exhausted energy 🙂 Have gotten me a gym membership, and wow how more motivated I feel! The best thing for me is to take me there, and usually I train more than I had planned from the beginning. I thank good music that motivates me!

Workout

Kommentera

