Here you go

Ah!! Jag har fått nackspärr! Går runt och känner mig helt sne (ser antagligen lika sne ut också…) Nackspärren var ett faktum redan när jag vaknade upp i morse. Har ännu inte drabbats av de värsta explosiva smärtorna jag ibland lider av när jag får nackspärr – thank God! Att bli så begränsad helt plötsligt och sen ändå vara tvungen att röra på sig för att inte stelna till är inte kul. Aj aj aj… 

Ah !! I have had a stiff neck! Walking around and feel completely askew (probably look askew too …) The torticollis was a fact already when I woke up this morning. Has not yet been affected by the worst explosive pains I sometimes suffer when I get a stiff neck – thank God! Being so limited suddenly and then still having to move to not stiffen is not fun. Ouch ouch ouch …

Ouch

2 thoughts on “Here you go

Kommentera

