Do it now!

                     Sänk kraven på dig själv                                         Vad vill du?                                   Börja med det enkla först

 

 Var realistisk                                 Njut av det lilla                   Skjut inte upp saker du kan göra nu

Det här är några av de saker som jag brukar påminna mig själv om, speciellt när jag tappar lite balans i livet. Det är motto som fungerar för mig. Det hjälper mig att tryggt och stolt kunna luta mig tillbaka i slutet av dagen.

Vad för motto är viktiga för er?

Paintings

Lower demand for yourself,  What do you want? Start with the simple first, Be realistic, Enjoy the little things, Do not put off things you can do now

These are some of the things that I tend to remind myself, especially when I lose a little balance in life. That is the motto that works for me. It helps me to be able to confidently and proud, be able to lean back at the end of the day.

What motto is important to you?

2 thoughts on “Do it now!

Kommentera

