I do I do I dooo

Tiden rinner fort iväg när man har roligt, som vanligt. Semester denna veckan också. Jag hade behövt både en och två veckor till för att komma ner i varv om jag ska vara ärlig. Har varit mycket smått runtomkring lugnet den här semestern. Skönt med effektivitet dock. Men jag ska ta mig i kragen och ha några dagar med inga måsten alls den här veckan. Bara ta dagen som den kommer och skämma bort mig själv. 

I

Time is running away when you’re having fun, as usual. Vacation this week too. I would have needed both one and two weeks to really calm down and relax if I would be honest. Has been very small around the tranquility of this holiday. Nice with efficiency, however. But I’ll take me by the collar and have a few days with no compulsion at all this week. Just take each day as it comes and pamper myself.

Kommentera

