Sweden Rock

IIdag är det röd dag och jag är ledig – vilken lyx att vara ledig mitt i veckan! Härligt att få ha fredagskänsla två gånger!

Blev en härlig sovmorgon imorse, detta trots att jag somnade relativt tidigt i soffan igår. Troligtvis på grund av en intensiv vecka på jobbet då det är semester för min del nästa vecka. Blir Skånebesök igen, och Sweden Rock i Sölvesborg ska även hinnas med. Jag tycker det är hur skönt som helst med lite tidig semester på sommaren, för att sedan ta lite längre semester i slutet.

Today is a red day and I’m having a day off – what a luxury to be vacant in the middle of the week! Great to get to have the Friday feeling twice!

Took a lovely lie-in this morning, despite the fact that I fell asleep relatively early in the couch yesterday. Probably due to an intense week at work then it’s holiday for me next week. Will visit Scania again, and also Sweden Rock in Sölvesborg will be visited. I think it’s perfect with a bit of early holiday in the summer, and then take a little longer holiday at the end.

Kommentera

