You are so welcome!

Frukost på uteplatsen idag – solen är så underbar och jag längtar utomlands så mycket! Det har tyvärr blivit sena kvällar och längre sovmorgon de senaste lediga dagarna. På kvällen har jag fixat med en av de sista, större inlämningarna på mitt projekt och sen har jag hunnit med en hel del Gossip Girl – avsnitt. Så skönt att bara vara och göra det som faller mig in!

Breakfast on the patio today – the sun is so wonderful and I long abroad so much! Unfortunately, it has been late nights and sleeping long these past days off. In the evening I’ve worked with one of the last, larger submissions on my project and then I also had time for a lot of Gossip Girl – sections. So nice to just be and do whatever comes to mind!

Chair Sunglasses

Kommentera

