Maybe next time

Sitter just nu i soffan med lite kaffe. Har tänt ljus och njuter av lugnet.

Efter jobbet gick jag inom Stockholms stadsmission som öppnat en butik väldigt nära jobbet (*glädjehopp*). Blev inget fynd idag men ändå så tycker jag det är så roligt att gå runt och titta. Då jag kände mig lat efter veckans stressande, som kändes så onödig nu i efterhand, så blev det ett snabbt styrkepass innan fredagstacosen intogs. Fick ny energi och är nu redo att grabba tag i projektet – deadline imorgon.

Right now I’m sitting in the couch with some coffee. I’ve lit some candles and enjoying the calmness around me.

After work I walked by Stockholms stadsmission which has opend a boutique very closed to where I work (*happy jumps*). No bargains today, but I enjoy only looking aswell.  After a stressful week, which felt unnecessary afterwords, I felt lazy, and when I got home I did a quick muscle workout. Now I’ve got some new energy and am ready for my project – deadline tomorrow.

Harry

Kolla den här killen, hur go är han inte? Han har varit sjuk på det sistone men börjar nu piggna till. Det gör gudmor glad!

How cute isn’t he? He’s been sick lately but is now on his way getting better. That makes his godmother happy!

2 thoughts on “Maybe next time

  1. Men tack vad roligt att höra, ja jag känner att det passar mig mer att ha en träningsblogg nu, mitt intresse på sidan av liksom. Att blogga och dela med sig av allt annat i min vardags känns inte alls lila lockande och dessutom skulle jag aldrig hinna – men skönt när man hittar rätt:) Ha en fin helg, kram

Kommentera

