You just gotta love it

TulipsTulips

TulipsTulips

Våren ger mig en sådan otrolig energi och livsglädje! Snart blir det fler ljumna dagar och solen visar sig oftare och oftare, och jag fullkomligt älskar det!

Då träningen lätt blir lidande på veckorna, med jobb och projekt som tar mycket energi så passar jag på att träna på helgerna. Började helgen med en längre springrunda när jag kom hem från jobbet igår, och imorse tog jag och sambon en morgonpromenad innan frukost. Så med gott samvete ska jag nu ta en liten tupplur på soffan – bara för att jag vill och kan! 🙂

Spring gives me such incredible energy and such joy of life! Soon there will be more lukewarm days and the sun shows itself more and more frequently, and I absolutely love it!

My workout easily becomes suffering during the weeks, with jobs and projects that take a lot of energy so I take the opportunity to workout more on the weekends. Began the weekend with a longer run when I got home from work yesterday, and this morning me and my boyfriend took a morning walk before breakfast. So, in good conscience, I will now take a little nap on the couch – just because I want to and can! 🙂

2 thoughts on “You just gotta love it

  1. Åh vilken härlig vårfärg på dem! Och skönt med helgträning:) När man äntligen får tid till träningen då så blir det lite extra, njut!

    • Gillar verkligen också färgen på tulpanerna, känns så fräscht! Ja helgträningen är något extra, mer energi att ta av och dagsljus som piggar upp på samma gång.

Kommentera

