Level up

Igår hade jag planerat att fixa lite med en av de nya uppgifterna i mitt lilla ”projekt”. Men tyvärr ville inte kroppen som jag ville… Hela veckan har jag mer eller mindre haft huvudvärk och varit allmänt spänd. Igår kom även spänningar i nacken och jag kände mig helt slut. För att mjuka upp tog jag en lång, ganska lugn promenad innan kvällsmaten. Det hjälpte men försvann tyvärr inte. La mig i M’s knä efter maten och där ville jag ligga kvar hela kvällen(!) Gick och la mig tidigt istället, och hoppades på en bättre dag idag (vilket det verkligen blev). Mycket måsten för tillfället som ska ordnas med, och inte en lika pigg Ida – ingen bra kombo… Var är min superenergi?!

Nails
Slänger in en bild på mina nya, fina naglar. SÅ skönt med korta naglar! /Here’s a pic of my new, beautiful nails. Feels SO good to have shorter nails!

Yesterday I had planned fix with one of the new tasks in my little ”project”. But, unfortunately, my body din’t want the body the same… All week I’ve more or less had a headache and been generally tense. Yesterday tension in my neck was a face and I felt completely exhausted. To soften up, I took a long, fairly quiet walk before supper. It helped but didn’t disappeared unfortunately. Laid down in M’s lap after dinner,  and I wanted to stay there all night (!) Went to bed early instead, and hoped for a better day today (which it did). Very many must-does for the moment to, and not a quiet so spirited Ida – not a good combo … Where’s my super power?!

Kommentera

