Refreshing

Kaffet är på ingång och kvällsmyset har tagit plats tillsammans med mörkret utanför. Längtar så mycket efter långa och ljusa dagar! Idag har varit en lugn dag med fixandet av lite av varje. Började helgen med att krossa ett vinglas över fredagsmaten, så det var bara till att slänga och börja om på nytt. Pust på det!  Trots att jag var hungrig och lite smågrinig så höll jag mig väldigt lugn. En stjärna i boken för det!

Sitter nyduschad efter en utmanade springtur i skogen och snön, och det känns härligt att pressa mig lite extra. Köpte ett serum från Cliniderm (Age Prevent Serum) igår som jag har invigt då jag känner mig extra torr av kylan. Det känns bra, och jag hoppas på att kunna känna och se större resultat så småningom. Tar ett tag för huden att anpassa sig och sätta igång med läkningen.

Cliniderm

Nu äre kaffedags! /Coffeetime!

The coffee is on its way and the evening cosiness has taken place along with the darkness outside. Longing so much after long and bright days! Today has been a quiet day with fixing any little bit of everything. Started the weekend with smashing a wine glass on the Friday dinner, so it was only to discard and start again. Ugh! Although I was hungry and a little smågrinig so I kept me very calm. A star in the book for that!

RSitting freshly showered after a challenging run in the woods and the snow, and it feels great to push myself a little extra. Bought a serum from Cliniderm (Age Prevent Serum) yesterday which I felt I needed because I get extra dry when it’s cold. It feels good, and I hope to be able to feel and see more results eventually. It takes a while for the skin to adapt and heals.

Kommentera

