New start

Workout

Nytt år, nya möjligheter! Eller? 🙂

Ja min tanke är att fortsatta vara snäll mot min kropp och tänka på hälsan. Att bli starkare är också ett av mina mål och det ska jag bli genom att träna mer styrka.  Jag kommer ihåg när jag började springa, oj vad jobbigt och tungt det var. Efter tiden var det inte lika jobbigt och jag kunde springa längre och snabbare. Längtar efter att få samma känsla gällande styrketräningen! Efter flytten ska jag köpa mig ett gymkort alternativt köpa fler träningsredskap för mer hemmaträning.

Glöm inte att du gör saker för din egen skull och ingen annans!

New year, new opportunities! Or? 🙂
Yeah, my thought is continuing to be kind to my body and think about my health. Becoming stronger is also one of my goals and by doing more muscle exercise I will. I remember when I started running, oh what a pain and heavy it was. After time, it was not as hard and I could run farther and faster. Itching to get the same feeling regarding strength and muscle training! After our move  I’ll buy me a gym membership or alternatively buy more exercise equipment for more training at home.

Do not forget that you do things for yourself and no one else!

2 thoughts on “New start

Kommentera

