Just an ordinary day

T

Måndag redan avklarad! Lär inte dröja länge förrän jag säger att det är helg igen! Tecken på att man blir äldre? 🙂

Aja! Efter jobbet idag åkte jag mot stan för att möta upp sambon som skulle klippa sig. Hittade mig en mössa inne i stan som fick värma mina kalla öron. ”På tiden” att det börjar komma lite kyla kanske.. Ser i alla fall fram emot att få ta på mig min varma och fina vinterjacka som jag köpt. Inte en till vinter där jag fryser, icke! Så nu håller jag ut i det sista i min varma höstjacka för att riktigt kunna njuta när den bitande kylan infinner sig.

Är jättesugen på kaffe, blir ofta det på kvällarna numera. Men lite sent nu såhär strax innan läggdags…

Monday already finished! I guess it’ll not be long until I say it’s weekend again! Signs of getting older? 🙂

Anyway! After work today I went downtown to meet up with my boyfriend who had a time at the hairdresser. Found me a hat in town that got my cold ears warms. ”In time” that it starts getting a little cold perhaps .. Anyway, I look forward to put on my warm and nice winter jacket that I bought. Not one more winter where I am freezing, never! So now I’m fighting in the last wearing my warm fall jacket, just to really be able to enjoy when the biting cold comes.

I have a craving for coffee, have that feeling often  in the evening nowadays. Though a bit late now like just before bedtime …

Kommentera

