Feeling better

Veckorna susar förbi och jag hinner knappt med att göra någonting efter jobbet för tillfället. Jag har påbörjat en ljusbehandling för min hud som är 3 dagar per vecka under 6 veckors tid och de övriga två vardagarna ska jag försöka hinna klämma in lite annat bland matlagning och träning. Men jag är så nöjd att jag mår bättre!

The weeks whiz by and I barely have time to do anything after work at the moment. I have started a light treatment for my skin which is 3 days per week for 6 weeks and the other two weekdays, I’ll try to catch squeeze in a little different from cooking and exercise. But I am so happy that I feel better!

Ida

Kommentera

