Rooster time

IMG_20130802_232901

Igår provade jag på att ta en morgonpromenad innan jobbet, vilket innebar att alarmet ringde redan kvart i fem. Alltid värt att prova nya rutiner och se om det ger annorlunda resultat. Blev en prommis på 40 min och det kändes så härligt efteråt när duschen var avklarad. Idag när jag börjar kl 7 så kändes det lite väl magstarkt att behöva gå upp vid fyra för ändamålet. Ska prova någon gång nästa vecka igen.

Ikväll var jag på Gröna Lund med B och såg The tallest man on earth. En langos och en öl slank ner och helgen fick en trevlig start helt enkelt!

Åh! Jag har så många personliga investeringar jag vill göra just nu..! Men ibland måste man bita sig i läppen och vänta. That’s life!

Yesterday I tried something new and took a morning walk before work, which meant that the alarm rang already four forty-five. Always worth trying new routines and see if it gives different results. Walked 40 minutes and it felt so wonderful afterwards when the shower was over. Today when I start at 7am so it felt a little too bit rich having to get up at four for the purpose. Will try it sometime next week again.

Tonight I was at Gröna lund with B and saw  The tallest man on earth. A langos and a beer slim down and the weekend had a nice start simply!

Oh! I have so many personal investments I want to do right now ..! But sometimes you have to bite your lip and wait. That’s life!

Kommentera

