Gaaah

Igår stod jag knappt ut med mig själv, jag var verkligen PMS-kärringen från helvetet! Jag har aldrig någonsin varit med om dess like! Var ute och tog en lugn promenad i det fina vädret igår, och lät springningen bli idag istället. Eller ja, min kropp sa stopp efter halva vägen så jag fick sakta ner och promenera istället. Jag kände verkligen för att springa av mig, men det var lite för kallt ute för det idag. Solen strålar även idag och det känns så upplyftande!

Yesterday, I barely stood out with myself, I was really PMS-bitch from hell! I’ve never been through anything like it! Was out and took a relaxing walk in the nice weather yesterday, and thought I’d do the running today instead. But my body said stop halfway so I had to slow down and walk instead. I really felt for jogging, but it was a little too cold outside for that today. The sun shines even today and it feels so uplifting!

Walking shoesWalk

2 thoughts on “Gaaah

Kommentera

