Sketch

Sketch

Gårdagen kan summeras bra! Ibland kan vissa lediga dagar bara kännas blä… Vanligtvis går tiden fort, men trots detta har man inte fått något vettigt gjort och då känns det bara tråkigt och jag känner mig lat. Igår däremot var jag ute och sprang och körde även lite styrka på det. Jag tror faktiskt att det gjorde att dagen kändes sammanfattningsvis bra (mitt nya beroende är frisk luft och motion). Igår letade jag även fram mitt skissblock efter ett långt uppehåll. Jag fick lite skuldkänslor för att jag inte ritat på länge, och när jag väl är igång tycker jag det är väldigt kul och samtidigt känner jag mig kreativ. Anmälningen till högskoleprovet är även klar! Nu gäller det bara att förbereda sig! Jag ska återuppta gömda kunskaper och skaka liv i dem igen. Wish me luck!

Yesterday can be summed up well! Sometimes, some days off just to feel bla … Typically, time moves fast, but despite this, I’ve not got anything sensible done and it feels just boring and I feel lazy. Yesterday, however, I was out running and even did some strength training. I actually think it did that day felt good (my new addiction is fresh air and exercise). Yesterday I picked up my sketchbook after a long break. I felt a little guilty that I have not drawn in a long time, and once I’m up and running, I think it is very fun and at the same time I feel creative. Enrollment to the university entrance exam is also done! Now we just have to prepare! I will resume the hidden knowledge and shake some life into them again. Wish me luck!

Kommentera

