One of two days off

Dagen började med kaffe innan jag tog med mig sambon ut för en morgonpromenad. När vi kom hem gjorde jag smoothie till oss och lite nytt kaffe. Det var längesedan jag drack smoothie, men ack så gott det var! Det finns så många olika vis man kan göra det på, så det går att variera sig i oändlighet. Tog sedan en liten tripp och köpte rödvin till kvällens kexmys. Jag har aldrig varit direkt förtjust i rödvin, men jag har ”tränat” och tycker faktiskt att det är gott med lite rödvin och något gott tilltugg. Kan inte dricka några mängder men kan uppskatta litegrann i alla fall. De sägs att ett glas rött om dagen är bra för hälsan så det är kanske bra att lära sig dricka det…(?) Hihi

The day started with coffee before I took my boyfriend out for a morning walk. When we got home, I made smoothie for us and some new coffee. It was a long time since I drank smoothie, but oh it was so good! There are so many different ways you can do it, so it can vary indefinitely. Then took a little trip and bought wine for tonights ”crackers cuddle”. I have never been directly fond of red wine, but I have ”practiced” and actually think it is good with a little red wine and some good snacks. Can not drink any amounts but can appreciate a little bit anyway. They say that a glass of red wine a day is good for health, so maybe it’s good to learn to drink it … (?) Hihi

Smoothie

Kommentera

