E.l.f

Smink

Igår klickade jag hem smink från E.l.f. Blev så sugen på att prova lite av deras produkter då jag såg ett snyggt läppstift hos en bloggare. Sen att de har löjligt bra priser gjorde att jag även klickade hem en del andra sminkprodukter när jag väl beställde. Tyvärr får jag vänta 1-2 veckor på leveransen. Vill ha grejerna nuuu! Nu ska jag gå och lägga mig, trött och tråkig som jag är. Sista jobbdagen i morgon, sen är det julledigt och jag ska träffa familj och vänner! Längtar!

Yesterday I clicked home makeup from E.l.f. Was so excited to try some of their products when I saw a nice lipstick on a blogger’s site. Then they have ridiculously good prices, so I also clicked home some other make-up products when I ordered. Unfortunately, I have to wait 1-2 weeks for delivery. Want my stuff nooow! Now I’m going to bed, tired and boring as I am. Last day at work tomorrow, then it’s Christmas vacataion and I’ll meet with family and friends! Longing!

Kommentera

