Great memories

Kom hem för en liten stund sedan, har varit iväg och shoppat lite…(!) Jag älskar känslan av nya saker (korrigering, saker som är nya för mig, kan också vara begagnat/vintage/loppis), men samtidigt är jag oerhört eftertänksam innan jag köper saker. Lite dubbelmoral det dära! Nu ska jag ”äta lite barndomsminne”. Kardemummaskorpor med oförskämt mycket smör på. Det åt alltid jag och min farmor till ”tio-kaffet” när hon besökte mig och min familj när jag var mindre. Älskar det fortfarande!

Came home a little while ago, has been out and shopped a bit … (!) I love the feeling of new things (correction, things that are new to me, it can also be used / vintage / flea market), but I am extremely thoughtful before I buy things. A little double standard there! Now I’m going to ”eat some childhood memory.” Cardamom Rusk with rude much butter. My grandmother and I always ate that to ”ten-coffee” when she visited us when I was younger. Still love it!

Kommentera

