Catch #1

Igår när jag var uppe i centrum för ett annat ärende såg jag att de hade loppis. Jag kunde inte motstå att kika in, och kolla vad jag hittade! 6 st fina kaffekoppar för priset av 15 kronor. (Tyckte priset var så lågt så jag gav dem 20 kr för allihopa).

Yesterday when I was downtown for some errand I saw that they had a flea market. I could not resist peeking in, and look what I found! 6 nice coffee cups for the price of 15 SEK. (Did the price was so low so I gave them 20 SEK for everyone).

2 thoughts on “Catch #1

Kommentera

