Edited

 

Det har gått en månad sedan jag skrev, dåligt dåligt dåligt! Jag har varit upptagen med jobb, vår nya bebis, dvs en kamera och träning. Jag har också försökt lära mig mer om Photoshop, och tack vare moderskeppet.se har jag kommit ett steg närmre. Här är några av mina senaste foto. Och angående fontänen (Sergelfontänen), jag undrar hur stort antal som har fotograferat den innan mig?

It’s been a month since last time I wrote, bad bad bad! Been busy with work, our new baby, which is a camera and working out. I’ve also been trying to learn more about Photoshop, and thanks to moderskeppet.se I’ve come a bit closer. Here’s some new photos. And about the fountain (Sergelfontänen), how many people have already taken photo of it before me?

4 thoughts on “Edited

Kommentera

